تومور کاذب مغز

تومور کاذب مغزی چیست.

غده ها و ضایعات فضاگیر دیگر مثل آبسه مغزی با افزایش فشار خون داخل مغز سبب ایجاد سردرد می شوند. گاه بدون وجود توده فضاگیر، فشار داخل مغز بطور خود بخود افزایش یافته سبب سردرد مداوم، وزوز گوش و تاری دید گذرا می شود. این بیماری در جوانان دیده میشود

مغز و نخاع در مایعی بنام مایع مغزی- نخاعی شناور می باشند و این مایع بطور فعال در حال جذب و ترشح می باشد حال اگر تعادل بین ترشح و جذب مایع بهم بخورد سبب افزایش فشار خون مغزی و بیماری تومورکاذب مغزی می شود. علت این بیماری اختلالات هورمونی و تیروئیدیوتخلیه وریدیذکر شده است ولی آنچه بیشتر دیده می شود چاقی و افزایش وزن، مصرف بی رویه قرصهای تقویتی و مصرف قرصهای هورمونی مثل LD است .

درمان: از آن جا که این بیماری می تواند سبب کاهش دید پایدار شود باید سریعاً درمان شود. موثرترین درمان گرفتن مایع مغزی-نخاعی از ناحیه کمر (LP) است که گهگاه باید چند بار تکرار شود. برخی داروهای ادرار آور نیز جهت کاهش فشار داخل مغزی موثرند. در موارد نادری نیاز به جراحی و گذاشتن شنت می شود.

پایدار باشید

حمید ناظمی [ 1393-09-27 ]
چنانچه برای درمان بیماریهایتان مشاوره میخواهید ... به "انجمن و رستوران تغذیه طبیعی ایران" در تهران به آدرس: بالاتر از میدان پونك، انتهای اشرفی اصفهانی، بلوار سیمون بولیوار، خیابان البرز، نبش كوچه ششم، پلاك 22 مراجعه کنید. شماره تماس به انجمن 02144804556 در روزهای یکشنبه و دوشنبه و پنج شنبه و جمعه از ساعت 12 تا 18- 09121164728 یا 09194694257 با نام خانم حسینی. *** سایت و نشانی دقیق: iranrawvegan.com *** در اینجا میتوانید هرگونه مرض لاعلاجی که پزشکان شما را از درمانش ناامید کردند را بدون هزینه از طریق روش خوراك خام شفا دهید. مهم: حتما از این انجمن درخواست بکنید تا پکیج مخصوصی از کتابهای مهم را برایتان به شهرستان پست بکند، چون از این کتابها متاسفانه در مغازه ها پیدا نمیشود. نکته: پزشکان محترم برای تکمیل تحصیلاتشان لازم است تا با گرفتن پکیج از انجمن، به طوری غیر حضوری، دوره مهم آموزشی پژوهشی شان را در اینجا بگذرانند. بعلاوه شرکتهای مواد غذایی میتوانند از این "پکیج" برای نوآوریهای تولیدی صنایع غذایی خودشان استفاده ها بکنند چون دستورها و اطلاعات نایاب دارد. ماهانه توسط خانم حسینی، همایش ملی خوراک خام گیاه خواری به رایگان برگزار میشود که ورود به آن برای همه علاقه مندان آزاد است و از همه شهرستان های ایران به آنجا میایند و شما میتوانید شماره موبایلتان را به انجمن بدهید تا برایتان زمانش را پیامک بفرستند. اگر هم توفیق شرکت نیافتید فیلمهایش را درخواست بکنید. در این روش درمانی این بیماریها در مدت یک ماه تا یکسال معالجه میشوند : 1- انواع سرطانها 2- بیماریهای پوستی 3- بیماریهای دستگاه گوارش 4- ناتوانی های جنسی مردانه ( انزال زودرس ، ضعف آلت تناسلی و ... ) 5- بیماریهای مفاصل ( استرامپل ، آرتروز ، نقرس و ... ) 6- بیماریهای دستگاه تناسلی و مجاری زنانه ( عفونت های رحم و مثانه ، کیست تخمدان و ...) 7- بیماریهای ستون فقرات ( دیسک گردن و کمر و ... ) 8- بیماریهای کبدی ( عفونت ها ، سیروز کبدی ، هپاتیت و ... ) 9- بیماریهای کلیوی 10- بیماریهای دستگاه تناسلی و مجاری مردانه ( پروستات ، سوزاک، ضعف بیضه ها و ... ) 11- بیماریهای غدد داخلی ( دیابت و ... ) 12- بیماریهای عروق 13- بیماریهای مجاری تنفسی( آسم ، گواتر و ... ) 14- انواع دملها و زخم های عفونی. نام بیماری شما برای ما هیچ اهمیتی ندارد. چون همگی بیماریها ناشی از آشپزی حیوانی میباشند. ما برای شما یک بسته کوچک از فیلم و کتاب را ارسال میکنیم و به تلفنهای شما به رایگان پاسخ میدهیم. هرگونه بیماری که داشته باشید با روش خوراک خام خواری و میوه خواری درمان میگردد. کامیاب باشید. MyVegetarianism.mihanblog.com

محمد [ 1392-08-30 ]