بیمار جالب
دوره اموزش الکترومیوگرافی
جهت اطلاع از چگونگي دوره آموزشي تكميلي الكتروميوگرافي به صفحه ويژه متخصصين نورولوژي در منو اصلي مراجعه كنيد يا با تلفن 03112238045 تماس حاصل فرمائيد
اصفهان خيابان آمادگاه مجتمع پزشكي سينا تلفن 03112238045
درمان فلج صورت با ليذر كم توان در 5 جلسه
ليزر درماني در بيماريهاي اعصاب
ليزر هاي كم توان روش موثري براي درمان دردهاي مقاوم به درمان و انواع فلجهاي اعصاب محيطي ميباشد

درمان فلج صورت با ليزر

درمان فلج صورت با لیزر

فلج یکطرفه صورت یک بیماری شایع در میانسالی است ولی در هر سنی دیده میشود.تا کنون علت مشخصی برای آن یافت نشده است گرچه فزضیاتی مثل عفونت ویروسی واکنش خود ایمنی وتنگی عروقی برای آن مطرح شده است.علت هرچه باشد منجر به التهاب عصب ونا کارآمدی آن میشود.

بیمار دچار اختلال حرکات یک طرف صورت عدم توانائی بستن پلک تغئیر مزه غذا در یک نیمه زبان اختلالات شنوائی و عدم قرینگی صورت در استراحت و موقع صحبت کردن میشود.این بیماری سبب مشکلات ظاهری از نظر زیبائی و برخی آسیبهای قرنیه چشم میشود.بنابر این درمان موثر و زود اثر آن اهمیت ویژهای دارد.

جهت درمان آن روشهائی مثل فیزیوتراپی(تحریکات الکتریکی و ماساژ) داروهای ضد ویروسی(آسیکلوویر)و کورتیکواستروئید(کورتونها) ذکر شده است که هیچکدام درمان قاطعی برای این بیماری نبوده است.

در ضمن در چند مورد فلج صورت مزمن که به روشهای قدیمی پاسخ نداده بودند نیز از لیزر استفاده شد که نتایج خوبی داشت واین بررسی ادامه دارد

نظر شما

نام * :
پست الكترونيكي * :
وب سایت :
نظر *:
  کد امنیتی را وارد نمایید :
اختصاصي براي مدير سايت ( درصورت انتخاب اين گزينه نظر شما در وب سايت ديده نخواهد شد )
لطفا از ارسال سوالات پزشکی در این صفحه خودداری نمائید . به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .

نظرات ارسالی

هادی : لطفآ شماره تماس جهت لیزر درمانی ارائه شود مرسی [ 1390-10-21 ]
کاظم نجاریون : با درود, در این سایت نه آدرس و نه تلفن آقای دکتر را پیدا کردم . اگر برایتان ممکن است به شماره ام یا زنگ بزنید یا -اس ام اس - بزنید تا بتوانم با ایشان تماس بگیرم . با سپاس فراوان 09121204369 [ 1391-02-14 ]

صفحه اصلي